• امروز : چهارشنبه, ۱۲ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
6

پذیرش پناه‌جویان در امریکا از سر گرفته می‌شود

  • کد خبر : 6169
  • 22 جدی 1400 - 6:56
پذیرش پناه‌جویان در امریکا از سر گرفته می‌شود

سی.‌ان‌.‌ان در گزارشی به نقل از وزارت امور خارجه امریکا عنوان کرده است که پس از توقف موقت در اواخر سال ۲۰۲۱، پذیرش پناه‌جویان در امریکا این هفته از سر گرفته می‌شود. دولت بایدن پذیرش پناه‌جویان را از اواخر سال ۲۰۲۱ متوقف کرده بود، اما موارد استثنایی و خاص قابل پذیرش بوده است. براساس این […]

سی.‌ان‌.‌ان در گزارشی به نقل از وزارت امور خارجه امریکا عنوان کرده است که پس از توقف موقت در اواخر سال ۲۰۲۱، پذیرش پناه‌جویان در امریکا این هفته از سر گرفته می‌شود.
دولت بایدن پذیرش پناه‌جویان را از اواخر سال ۲۰۲۱ متوقف کرده بود، اما موارد استثنایی و خاص قابل پذیرش بوده است.
براساس این گزارش به نقل از وزارت خارجه امریکا، از هفته جاری پذیرش دوباره شروع می‌شود، به این معنی که پناهنده‌گان از سراسر جهان که تحت بررسی امریکا برای اسکان مجدد قرار گرفته‌اند، اجازه خواهند داشت وارد این کشور شوند و پس از یازدهم جنوری، محدودیت‌های پروازها رفع می‌شود.
به گفته وزارت امنیت داخلی امریکا، حدود ۵۵ هزار شهروند افغان در سراسر امریکا اسکان داده شده و حدود ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر از ششم جنوری در پایگاه‌های نظامی در امریکا باقی مانده‌اند.
براساس آخرین آمار مرکز رسیده‌گی به پناهندگان وزارت امور خارجه، تا سی‌ام نوامبر، بیش از دو هزار پناه‌جو در سال مالی جدید در امریکا اسکان داده شده‌اند. سقف سال مالی ۲۰۲۲ در این کشور که تعیین می‌کند چه تعداد پناهنده می‌توانند در امریکا اسکان داده شوند ۱۲۵ هزار نفر است.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=6169

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.