• امروز : چهارشنبه, ۱۲ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5

گوگل در یک شرکت مخابراتی هند یک میلیارد دالر سرمایه‌گذاری می‌کند

  • کد خبر : 6570
  • 08 دلو 1400 - 6:07
گوگل در یک شرکت مخابراتی هند یک میلیارد دالر سرمایه‌گذاری می‌کند

شرکت گوگل مربوط به “الفبت انک” گفته است که برای گسترش فعالیت و سرمایه‌گذاری در هند یک میلیارد دالر را در شرکت مخابراتی “بهارتی ایرتل” که یکی از بزرگترین شرکت‌های مخابراتی در هند محسوب می‌شود، سرمایه گذاری می‌کند. این سرمایه‌گذاری بخشی از تعهد و برنامهٔ ۱۰میلیارد دالری گوگل در هند به شمار می‌آید که کوشش […]

شرکت گوگل مربوط به “الفبت انک” گفته است که برای گسترش فعالیت و سرمایه‌گذاری در هند یک میلیارد دالر را در شرکت مخابراتی “بهارتی ایرتل” که یکی از بزرگترین شرکت‌های مخابراتی در هند محسوب می‌شود، سرمایه گذاری می‌کند.
این سرمایه‌گذاری بخشی از تعهد و برنامهٔ ۱۰میلیارد دالری گوگل در هند به شمار می‌آید که کوشش دارد از طریق سرمایه‌گذاری در اسهام شرکت‌های تکنالوژی و همکاری‌های تجارتی حضورش را در هند گسترش دهد.
شرکت گوگل اعلام کرده است که ۷۰۰ میلیون دالر از این مبلغ را برای خرید اسهام شرکت ایرتل و ۳۰۰ میلیون دالر را برای اجرای قراردادهای تجارتی، سرمایه گذاری در گسترش محصولات وخدمات ایرتل هزینه می‌کند.
گوپال وتال، مدیر اجرایی شرکت بهارتی ایرتل در هند و جنوب آسیا روز جمعه در یک کنفرانس تلیفونی به تحلیلگران گفت که این سرمایه‌گذاری به شرکت ایرتل کمک می‌کند تا خدمات خود را برای گسترش اتصال و دسترسی مردم به انترنیت ۵جی، ارایهٔ خدمات ومحصولات جدید و ساخت دستگاه‌های مجهزتر توسعه دهد.
آقای ویتال بدون اینکه در مورد برنامه‌های جدید دیجیتلی این شرکت معلومات بشتر دهد، گفته است که برنامه‌های دیجیتلی این شرکت افزایش پیدا خواهد کرد.
هند یکی از مهمترین‌ بازارهای خارجی گوگل به شمار می رود و شرکت ایرتل دومین شرکت مخابراتی در هند است که بیشترین مشتری را دارد.
گوگل با سرمایه گذاری در این شرکت تلاش دارد تا به این شرکت کمک کند تا علاوه بر گسترش و تسریع خدمات انترنتی، در تهیه و ساخت تلیفون‌های هوشمند برای مشتریان این شرکت همکاری کند.
شرکت گوگل در ماه جولای سال گذشته از آمادگی و علاقمندی این شرکت برای سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دالر در هند درجریان پنج تا هفت سال آینده خبر داده بود وسندر پیچای، مدیراجرایی گوگل سال گذشته گفته بود که این مقدار پول در ترقی اقتصاد دیجیتلی هند کمک خواهد کرد و شامل سرمایه گذاری در فابریکه های محلی و زیربناها در بخش‌های مانند پرداخت صرفیه‌ها، معارف و صحت نیز می‌باشد.
سهام این شرکت با افزایش ۶.۶ درصدی به بالاترین سطح در دو ماه گذشته رسیده است.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=6570

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.