• امروز : چهارشنبه, ۱۲ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
6

افغانستان نایب قهرمان فوتسال ۱۹ سال مرکز آسیا شد

  • کد خبر : 6845
  • 28 دلو 1400 - 7:42
افغانستان نایب قهرمان فوتسال ۱۹ سال مرکز آسیا شد

تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال افغانستان، در رقابت های جام قهرمانی فوتسال ۱۹ سال مرکز آسیا که در شهر بیشکیک قرغیزستان برگزار شده بود، با سه پیروزی و یک شکست، جایگاه دوم را کسب کرد. آخرین رقابت این تیم نوجوان فوتسال افغانستان، روز پنجشنبه ۱۷ فبروری (۲۸ دلو)، با تیم ازبکستان راه اندازی شد […]

تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال افغانستان، در رقابت های جام قهرمانی فوتسال ۱۹ سال مرکز آسیا که در شهر بیشکیک قرغیزستان برگزار شده بود، با سه پیروزی و یک شکست، جایگاه دوم را کسب کرد.
آخرین رقابت این تیم نوجوان فوتسال افغانستان، روز پنجشنبه ۱۷ فبروری (۲۸ دلو)، با تیم ازبکستان راه اندازی شد که در آن با یک پیروزی پر گول ۸ – ۱ نایب قهرمانی خود را در میان پنج تیم کشور های آسیای مرکزی تثبیت کرد.
در دیدار بعدی امروز، تیم ملی فوتسال ۱۹ سال ایران، از سد تیم ازبکستان عبور کرد و با چهار پیروزی و ۱۲ امتیاز جایگاه نخست این جام را از آن خود ساخت.
سید داوود مرتضوی، رییس فدراسیون فوتسال افغانستان می گوید که تیم ملی فوتسال ۱۹ سال افغانستان، با وجود مشکلات اقتصادی و دشواری های اخیر، “یک کمپ تمرینی فشرده ای را زیر نظر محمود سیدی، مربی این تیم سپری کردند و غرض شرکت در این رقابت ها راهی قرغیزستان شدند.”
محمود سیدی، در یک صحبت ویدیویی، ضمن تبریک گفتن پیروزی امروز به بازیکنان تیمش در برابر ازبکستان پذیرفت که تیم ازبیکستان را از قبل “بررسی” کرده بودند اما “انتظار همچو نتیجۀ پر گول را نداشتند.”
افغانستان نخستین رقابت این جام را در برابر ایران با نتیجۀ پر گول ۱۰ – ۳ شکست خورد اما در سایر رقابت ها با تاجکستان، قرغیزستان و ازبیکستان، با درخشش خوب بازیکنان این تیم، پیروز از میدان بیرون شدند.
قرار است مراسم اختتامیۀ این رقابت ها عصر روز شنبه ۱۹ ماه فبروری (۳۰ دلو)ُ برگزار شود و اعضای تیم ملی فوتسال ۱۹ سال افغانستان، مدال های نقره را به گردن بیاویزند.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=6845

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.