• امروز : چهارشنبه, ۱۲ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

طالبان مدعی علاقه‌مندی ده‌ها کمپنی خارجی برای سرمایه‌گذاری در افغانستان شدند

  • کد خبر : 9230
  • 09 حوت 1401 - 9:14
طالبان مدعی علاقه‌مندی ده‌ها کمپنی خارجی برای سرمایه‌گذاری در افغانستان شدند

معاونت اقتصادی ریاست‌الوزرای طالبان اعلام کرده که در یک‌ونیم سال تسلط این گروه بر افغانستان، کمپنی‌های خارجی علاقه‌مند سرمایه‌گذاری‌ به ارزش ۱۰ میلیارد دالر در کشور شده‌اند. معاونت اقتصادی ریاست‌الوزرای طالبان این مطلب را روز سه‌شنبه، ۹ حوت، با نشر تارنمای سرمایه‌گذاری کشور‌های خارجی در افغانستان، بیان کرده است. برپایه اطلاعات نشر شده، سرمایه‌گذاری کشورهای […]

معاونت اقتصادی ریاست‌الوزرای طالبان اعلام کرده که در یک‌ونیم سال تسلط این گروه بر افغانستان، کمپنی‌های خارجی علاقه‌مند سرمایه‌گذاری‌ به ارزش ۱۰ میلیارد دالر در کشور شده‌اند.
معاونت اقتصادی ریاست‌الوزرای طالبان این مطلب را روز سه‌شنبه، ۹ حوت، با نشر تارنمای سرمایه‌گذاری کشور‌های خارجی در افغانستان، بیان کرده است.
برپایه اطلاعات نشر شده، سرمایه‌گذاری کشورهای خارجی در زمان تسلط طالبان بر افغانستان در بخش‌های معادن، زراعت، برق، ترانسپورت و خط‌آهن انجام شده است.
به گفته معاونت اقتصادی ریاست‌الوزرای طالبان، بخش‌هایی که قرار است روی آن در آینده سرمایه‌گذاری شود، عصری‌سازی گمرکات، ارایه خدمات حمل‌ونقل هوایی، ترانزیت، ایجاد پارک‌های صنعتی و خط آهن خواهد بود.
طالبان همچنان ادعای سرمایه‌گذاری دو میلیارد دالری کمپنی‌های خارجی در بخش‌های استخراج و پروسس معادن، ارایه خدمات در میدان‌های هوایی و ایجاد پارک‌های صنعتی را در زمان تسلط‌شان بر افغانستان نیز کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=9230

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.