• امروز : شنبه, ۱۵ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0
طالبان:

سرمایه‌گذاران روس علاقه‌مند سرمایه‌گذاری در بخش معادن افغانستان هستند

  • کد خبر : 11571
  • 04 دلو 1402 - 9:19
سرمایه‌گذاران روس علاقه‌مند سرمایه‌گذاری در بخش معادن افغانستان هستند

شهاب‌الدین دلاور، سرپرست وزارت معادن و پترولیم طالبان در دیدار با برخی از سرمایه‌گذاران چینی، روسی و افغان، درباره «فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش منابع معدنی» در کشور گفت‌وگو کرده‌اند. این دیدار روز چهارشنبه، ۴ دلو در کابل صورت گرفته است. وزارت معاون و پترولیم طالبان در خبرنامه‌ای نوشته است که در این دیدار سرمایه‌گذاران روسی […]

شهاب‌الدین دلاور، سرپرست وزارت معادن و پترولیم طالبان در دیدار با برخی از سرمایه‌گذاران چینی، روسی و افغان، درباره «فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش منابع معدنی» در کشور گفت‌وگو کرده‌اند.
این دیدار روز چهارشنبه، ۴ دلو در کابل صورت گرفته است.
وزارت معاون و پترولیم طالبان در خبرنامه‌ای نوشته است که در این دیدار سرمایه‌گذاران روسی علاقمندی‌‌شان را در راستای سرمایه‌گذاری در بخش معادن افغانستان به‌ویژه نفرایت، لاجورد و مرمر ابراز کرده‌اند.
گفتنی است که طالبان در بیش از دو سال گذشته چندین قرارداد را در عرصه کندن‌کاری و استخراج منابع زیرزمینی با شرکت‌های داخلی و خارجی به امضا رسانده‌اند.
روند قراردادهای این گروه در ماه‌های پسین سیر صعودی داشته و امضای قرارداد در خلای قانون و نظارت نهادهای قانونی، نگرانی‌های شهروندان را افزایش داده است.
به باور آگاهان و شهروندان کشور، هیچ شرکت و دولتی حق ندارد با یک رژیم نامشروع و غیرمسوول در استخراج منابع زیر‌زمینی افغانستان قرار‌داد امضا کند.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=11571

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.