• امروز : چهارشنبه, ۱۲ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
مشاور رییس جمهور روسیه:

سرمایه گذاران روسی آماده‌ای سرمایه گذاری در افغانستان هستند

  • کد خبر : 11915
  • 22 دلو 1402 - 19:28
سرمایه گذاران روسی آماده‌ای سرمایه گذاری در افغانستان هستند

روسلان عادلگیرییف، مشاور رئیس جمهور روسیه در دیدار با ملاعبدالغنی برادر گفته است که بسیاری از سرمایه گذاران روسی آماده‌ای سرمایه گذاری در افغانستان هستند. دفترمطبوعاتی معاونیت ریاست الوزرا در یک خبرنامه گفته است که ملا عبدالغنی برادر آخند، معاون اقتصادی ریاست الوزرا امروز با روسلان عادلگیرییف، مشاور رئیس جمهور فدراسیون روسیه و نماینده ویژه […]

روسلان عادلگیرییف، مشاور رئیس جمهور روسیه در دیدار با ملاعبدالغنی برادر گفته است که بسیاری از سرمایه گذاران روسی آماده‌ای سرمایه گذاری در افغانستان هستند.
دفترمطبوعاتی معاونیت ریاست الوزرا در یک خبرنامه گفته است که ملا عبدالغنی برادر آخند، معاون اقتصادی ریاست الوزرا امروز با روسلان عادلگیرییف، مشاور رئیس جمهور فدراسیون روسیه و نماینده ویژه رئیس جمهور در امور تغییرات اقلیمی در دفتر کارش ملاقات نمود.
منبع افزوده است، در این دیدار که دیمیتری ژیرنوف، سفیر فدراسیون روسیه در کابل نیز حضور داشت، در مورد روابط دو جانبه اقتصادی و تجارتی میان امارت اسلامی افغانستان و فدراسیون روسیه،سرمایه گذاری از سوی سرمایه گذاران روسی در افغانستان، همکاری مشترک در بخش تغییرات اقلیمی و گسترش روابط سیاسی افغانستان و روسیه گفتگو شد.
معاون اقتصادی ریاست الوزرا گفت، افغانستان و روسیه روابط سیاسی – اقتصادی خوبی دارند و هر دو طرف باید برای گسترش این روابط با یکدیگر همکاری نمایند و اجازه ندهند کسی به این روابط شان آسیب برساند.
ملابرادر افزود که اکنون با تامین امنیت در افغانستان، محیط بهتر از گذشته برای سرمایه گذاری مهیا گردیده است و سرمایه گذاران روسی می توانند در بخش های مختلف سرمایه گذاری نمایند.
معاون اقتصادی ریاست الوزرا بر حضور نماینده افغانستان در نشست های بین المللی تغییر اقلیم تاکید کرد و افزود که افغانستان یکی از آن کشور های جهان است که از اثر تغییرات اقلیمی آسیب های زیادی متحمل شده و در بدل این آسیب‌ها به این کشور هیچ‌گونه همکاری صورت نگرفته است.
سپس مشاور رئیس جمهور فدراسیون روسیه پیشرفت های به وجود آمده در افغانستان را ستایش نموده گفت که تصویر واقعی پیشرفت های اخیر در افغانستان را با دولت و مردم روسیه در میان خواهد گذاشت.
وی افزود که با امنیت کامل در افغانستان، بسیاری از سرمایه گذاران روسی آماده‌ای سرمایه گذاری در بخش های مختلف هستند.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=11915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.