• امروز : شنبه, ۱۵ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

تیم فوتسال افغانستان مغلوب تیم تاجیکستان شد

  • کد خبر : 12884
  • 05 ثور 1403 - 19:58
تیم فوتسال افغانستان مغلوب تیم تاجیکستان شد

به گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم های ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان امروز چهارشنبه پنجم ثور، در دور یک چهارم نهایی جام ملت های فوتسال آسیا باهم به رقابت پرداختند. نیمه نخست را تیم تاجیکستان با یک گول به پایان رسانید، این گول در دقیقه نزدهم توسط رضا حسین پور بازیکن افغانستان سهوا برای حریف […]

به گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم های ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان امروز چهارشنبه پنجم ثور، در دور یک چهارم نهایی جام ملت های فوتسال آسیا باهم به رقابت پرداختند.
نیمه نخست را تیم تاجیکستان با یک گول به پایان رسانید، این گول در دقیقه نزدهم توسط رضا حسین پور بازیکن افغانستان سهوا برای حریف گول شد.
اما در نیمه دوم و در دقیقه ۲۳ فرزاد محمودی بازی را به تساوی کشانید، محمودی از راه دور با یک شوت محکم برای افغانستان گولزنی کرد که سومین گول این بازیکن در این جام به شمار می رود.
در وقت های قانونی هردو تیم یک بر یک مسابقه را به پایان رسانیدند تا اینکه در وقت های اضافی نیمه دوم تیم افغانستان مرتکب ششمین خطا شد و باعث پنالتی به نفع تیم تاجیکستان گردید که سرداروف بازیکن شماره ۹ این تیم در دقیقه ۴۷ بازی گول پیروزی بخش تیم اش را به ثمر رسانید و دو بر یک این تیم برنده شد.
تیم تاجیکستان ضمن راه یابی به نیمه نهایی این رقابتها، جواز حضور به جام جهانی فوتسال را نیز بدست آورد که در ماه سپتمبر به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.
حال افغانستان برای راه یابی به جام جهانی فوتسال باید با بازنده های مرحله یک چهارم نهایی این جام دور پلی آف را برگزار کند و در صورت کسب مقام نخست به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد.
هفدهمین دورۀ جام ملت های فوتسال آسیا از تاریخ هفدهم اپریل با اشتراک شانزده تیم برتر قاره آسیا به میزبانی شهر بانکوک تایلند آغاز شده است و الی ۲۸ اپریل ادامه خواهد داشت، این نخستین تجربه ملی پوشان فوتسال افغانستان در جام ملت های فوتسال آسیا به شمار می رود.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=12884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.