• امروز : یکشنبه, ۹ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

فدراسیون بین‌المللی فوتبال از کشورهای جهان خواست تا به شهروندان بیش‌تر افغانستان پناهنده‌گی بدهند

  • کد خبر : 5401
  • 01 عقرب 1400 - 23:17
فدراسیون بین‌المللی فوتبال از کشورهای جهان خواست تا به شهروندان بیش‌تر افغانستان پناهنده‌گی بدهند

فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) از آلبانیا و قطر برای تخلیه ورزشکاران افغان قدردانی کرده و از دیگر کشورها خواسته است که به شهروندان بیش‌تر افغانستان پناهنده‌گی بدهند. فیفا روز شنبه، یکم عقرب، گفته است که از کشورهای آلبانیا و قطر برای تخلیه و ارایه سرپناه به بیش از ۱۵۰ بازیکن افغان و خانواده‌های آنان قدردانی […]

فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) از آلبانیا و قطر برای تخلیه ورزشکاران افغان قدردانی کرده و از دیگر کشورها خواسته است که به شهروندان بیش‌تر افغانستان پناهنده‌گی بدهند.
فیفا روز شنبه، یکم عقرب، گفته است که از کشورهای آلبانیا و قطر برای تخلیه و ارایه سرپناه به بیش از ۱۵۰ بازیکن افغان و خانواده‌های آنان قدردانی کرده است.
فیفا اعلام کرده است که در دور دوم روند خروج با حمایت قطر، ۵۷ نفر از افراد مرتبط با فوتبال و بسکتبال زنان روز چهارشنبه، بیست‌وهشتم میزان، پس از مذاکرات طولانی وارد قطر شده‌اند.
از سویی هم، حدود ۱۰۰ نفر دیگر که اعضای خانواده‌های فوتبالران زن و مرد افغان بودند، از طریق قطر از افغانستان خارج شده‌اند.
فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) افزوده است: «ما از امیر قطر، اعلی‌حضرت شیخ تمیم بن حمد آل ثانی و نخست‌وزیر آلبانیا، ادی راما، به خاطر کمک به ما در این مأموریت بشردوستانه و همه کمک‌های آن‌ها در روند انتقال امن ورزشکاران افغان، صمیمانه تشکر کنیم. این اعضای جامعه فوتبال در شرایط دشواری به سر می‌بردند.»
این در حالی است که با قدرت‌گیری طالبان به این سو شمار زیادی از ورزشکاران زن افغانستان به کمک کشورهای آلبانیا و قطر از این کشور خارج شده‌اند.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=5401

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.