• امروز : یکشنبه, ۹ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

در چهار ماه گذشته ۳۴۰ هزار شناس‌نامه‌ی الکترونیکی توزیع شده است

  • کد خبر : 5903
  • 11 جدی 1400 - 9:24
در چهار ماه گذشته ۳۴۰ هزار شناس‌نامه‌ی الکترونیکی توزیع شده است

اداره احصاییه و معلومات حکومت سرپرست طالبان اعلام کرده است که در جریان چهار ماه گذشته نزدیک به ۳۴۰ هزار شناس‌نامه‌ی الکترونیکی را توزیع کرده‌اند. در خبرنامه‌ی این اداره که امروز منتشر شده، آمده است که در حال حاضر توزیع شناس‌نامه‌‌های الکترونیکی چاپ‌شده در سراسر کشور به‌صورت عادی جریان دارد. طبق خبرنامه، روند چاپ و […]

اداره احصاییه و معلومات حکومت سرپرست طالبان اعلام کرده است که در جریان چهار ماه گذشته نزدیک به ۳۴۰ هزار شناس‌نامه‌ی الکترونیکی را توزیع کرده‌اند.
در خبرنامه‌ی این اداره که امروز منتشر شده، آمده است که در حال حاضر توزیع شناس‌نامه‌‌های الکترونیکی چاپ‌شده در سراسر کشور به‌صورت عادی جریان دارد.
طبق خبرنامه، روند چاپ و توزیع شناس‌نامه‌ی الکترونیکی نیز در ۲۰ ولایت جریان دارد. کابل، ننگرهار، کنر، پکتیا، خوست، لوگر، قندهار، زابل، بلخ، هرات، جوزجان، بغلان، غزنی، بدخشان، قندز، فراه، نورستان، سمنگان و تخار از ولایت‌هایی اند که روند چاپ و توزیع شناس‌نامه‌ی الکترونیکی در آن از سر گرفته شده است.
اداره احصاییه و معلومات افزوده است که در ولایت‌های یادشده روزانه برای حدود ۱۳ الی ۱۵ هزار متقاضی، شناس‌نامه‌ی الکترونیکی توزیع می‌شود.
این اداره علاوه کرده است که پس از ارزیابی و نظارت تیم‌های تخنیکی، روند توزیع شناس‌نامه‌ی الکترونیکی را در ۱۴ ولایت دیگر نیز از سر خواهد گرفت.
اداره احصاییه و معلومات در ادامه یادآوری کرده است که متقاضیان شناس‌نامه‌ی الکترونیکی در ولایت‌های کابل و هرات به‌صورت آنلاین و باقی ولایات به‌صورت کمپیوتری فورم‌های درخواستی را خانه‌پری برای دریافت شناس‌نامه‌ی الکترونیکی اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=5903

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.