• امروز : یکشنبه, ۹ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8

ورزشکاران بامیان در رقابت‌های اسکی مقام نخست الی سوم را به‌دست آوردند

  • کد خبر : 6909
  • 04 حوت 1400 - 11:20
ورزشکاران بامیان در رقابت‌های اسکی مقام نخست الی سوم را به‌دست آوردند

رقابت‌های اسکی میان ورزشکاران چند ولایت با میزبانی بامیان برگزار شد. در پایان این مسابقات، ورزشکاران بامیانی مقام‌های نخست الی سوم را به‌دست آوردند. این رقابت‌ها با حمایت کمیته ملی المپیک میان ۵۰ ورزشکار از ولایات‌های کابل، بامیان، غزنی و میدان‌وردک امروز در ساحه‌ی «قرغنه‏تو» از مربوطات مرکز ولایت بامیان برگزار شده بود. اسدالله باتور، […]

رقابت‌های اسکی میان ورزشکاران چند ولایت با میزبانی بامیان برگزار شد. در پایان این مسابقات، ورزشکاران بامیانی مقام‌های نخست الی سوم را به‌دست آوردند.
این رقابت‌ها با حمایت کمیته ملی المپیک میان ۵۰ ورزشکار از ولایات‌های کابل، بامیان، غزنی و میدان‌وردک امروز در ساحه‌ی «قرغنه‏تو» از مربوطات مرکز ولایت بامیان برگزار شده بود.
اسدالله باتور، رئیس اتحادیه ورزش‌های زمستانی کشور گفت: «جشنواره ورزش‌های زمستانی سال یک بار در ولایت بامیان برگزار می‌شود که ورزشکاران از بخش‌های مختلف ورزشی، از جمله اسکی، اسنوبرد، کرولینگ، وایت‏لان و اسکیتنگ حضور می‌یابند.»
به‌گفته‌ی باتور، در سال‌های قبل حضور ورزشکاران در جشنواره‌های زمستانی پررنگ‌ بود، اما امسال به دلیل محدودیت‌ مالی، تنها از هر ولایت هشت ورزشکار دعوت شده است.
باتوری افزود: «در رقابت‌های اسکی ورزشکاران بامیان توانستند مقام‌های نخست الی سوم را به‌دست آورند.»
محمد طاهری و شاه‌آغا رضایی، دو تن از ورزشکاران ولایت بامیان به ترتیب مقام‌های نخست و دوم را کسب کرده‌اند، آنان مشکلات اقتصادی و عدم حمایت ورزشکاران از سوی مسئولان فعلی را از چالش‌های عمده فراروی ورزش‌شان بیان می‌کنند.
این جشنواره ورزشی شور و هیجان سال‌های گذشته را با خود نداشته است. به‌گفته‌ی ورزشکاران، در این رقابت‌ها بانوان اشتراک نداشتند و همچنان حضور تماشاچیان نسبت به هر سال دیگر کم‌رنگ بوده است.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=6909

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.