• امروز : یکشنبه, ۹ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6

گشایش نمایشگاه فرآورده‌های داخلی در ننگرهار

  • کد خبر : 7058
  • 20 حوت 1400 - 8:57
گشایش نمایشگاه فرآورده‌های داخلی در ننگرهار

برگزارکننده‌گان می‌گویند که این نمایشگاه از سوی دانشجوایان یک موسسه تحصیلات عالی به هدف بازاریابی فرآورده‌های داخلی و دل گرم ساختن بازرگانان به سرمایه‌گذاری برگذار شده است. در این نمایشگاه بیش از سی گونه فرآورده‌های داخلی به نمایش گذاشته شده اند. نجمه، محصل گفت: «خواست من از جوانان این است که تولیدات داخلی را به […]

برگزارکننده‌گان می‌گویند که این نمایشگاه از سوی دانشجوایان یک موسسه تحصیلات عالی به هدف بازاریابی فرآورده‌های داخلی و دل گرم ساختن بازرگانان به سرمایه‌گذاری برگذار شده است.
در این نمایشگاه بیش از سی گونه فرآورده‌های داخلی به نمایش گذاشته شده اند.
نجمه، محصل گفت: «خواست من از جوانان این است که تولیدات داخلی را به کمک یکدیگر جور کنند، به بازار عرضه کنند و برای آن بازاریابی کنند تا اینکه کشور ما هم پیشرفت کند.»
نجما بیست و دو سال سن دارد و ساخته‌های دستی خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است. او می‌گوید که برای پشتیبانی از فرآورده‌های داخلی و بازاریابی به آن، این چنین تلاش دانشجویان مهم شمرده می‌شود و هدف آن تشویق سرمایه‌گذاران در داخل کشور است.
فیصل، محصل گفت: «از جوانان می‌خواهم که نباید بار دوش دولت شود بخاطر اینکه دولت نمی‌تواند تمام امکانات را برای ما فراهم کند.»
عبدالشکور، محصل گفت: «اگر برای برادران ما وظیفه پیدا نمی‌شود آنها می‌توانند با امکانات بسیار کم سرمایه‌گذاری کوچک خود را آغاز کند تا اینکه سبب پیشرفت کشور و همچنان سبب ایجاد وظیفه برای محصلین ما شود.»
از سویی هم، مسوولان در این نمایشگاه می‌گویند که هدف از این نمایشگاه بلند بردن ظرفیت دانشجویان و بازاریابی به فرآورده های داخلی است.
خوشحال جواد، رییس موسسه تحصیلات عالی التقوا گفت: «این نمایشگاه چند مقصد اساسی دارد، یکی از مقاصد اساسی آن این است که با این یک پشتیبانی از تولیدات داخلی می‌شود و برای انکشاف آن توجه سرمایه‌گذاران جلب می‌شود.»
در این نمایشگاه محصلان از مردم می‌خواهند تا از فرآورده‌های داخلی استفاده کنند و کالاهای ساخت کشور را نسبت به کالاهای کشورهای همسایه ترجیح دهند.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=7058

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.