• امروز : یکشنبه, ۹ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

ارزهای دیجیتال و کلاهبرداری میلیارد دالری

  • کد خبر : 7521
  • 14 جوزا 1401 - 8:49
ارزهای دیجیتال و کلاهبرداری میلیارد دالری

پس از اوج‌گیری بازار ارزهای دیجیتال در دنیای اقتصاد، این تجارت مرموز کار دست مشتریانش داده است. رسانه‌های امریکایی‌ به نقل از کمیسیون تجارت فدرال امریکا روز شنبه، ۴ جون، گزارش داده‌اند که بیش از ۴۶ هزار نفر در ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی بیش از یک میلیارد دالر در کلاهبرداری‌های ارز دیجیتال از دست داده‌اند. […]

پس از اوج‌گیری بازار ارزهای دیجیتال در دنیای اقتصاد، این تجارت مرموز کار دست مشتریانش داده است.
رسانه‌های امریکایی‌ به نقل از کمیسیون تجارت فدرال امریکا روز شنبه، ۴ جون، گزارش داده‌اند که بیش از ۴۶ هزار نفر در ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی بیش از یک میلیارد دالر در کلاهبرداری‌های ارز دیجیتال از دست داده‌اند.
این کمیسیون گفته است که حدود ۵۷۵ میلیون دالر از کل ضررهای مربوط به کلاهبرداری‌های ارز دیجیتال مربوط به «فرصت‌های سرمایه‌گذاری جعلی» است.
میانگین ضرر گزارش‌شده برای یک فرد ۲ هزار و ۶۰۰ دالر بوده است و بیت کوین، تتر و اتر برترین ارزهای دیجیتالی هستند که مردم برای پرداخت به کلاهبرداران از آن استفاده کرده‌اند.
براساس این گزارش، تقریباً از هر ده دالری که در هر کلاهبرداری در رسانه‌های اجتماعی از دست می‌رود، چهار دالر در رمزارزها گم شده است.
اخیراً شوروشوق برای استفاده از رمزارزهای دیجیتالی در دنیای اقتصاد اوج گرفته است؛ اما مشخص نیست که این تجارت واقعی و پرسود است و یا مجازی و کلاهبرداری.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=7521

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.