• امروز : یکشنبه, ۹ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

فدراسیون فوتبال افغانستان تیم ملی فوتبال بانوان را دوباره تشکیل می‌دهد

  • کد خبر : 9228
  • 08 حوت 1401 - 15:11
فدراسیون فوتبال افغانستان تیم ملی فوتبال بانوان را دوباره تشکیل می‌دهد

فدراسیون فوتبال افغانستان که تحت مدیریت طالبان قرار دارد، اعلام کرده است که در نظر دارد تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان را که از هم پاشیده است، از ظرفیت‌های خارج از کشور دوباره تشکیل دهد. فدراسیون فوتبال افغانستان تحت مدیریت طالبان روز دوشنبه، ۸ حوت، با نشر خبرنامه‌ای از بانوان فوتبالیست در داخل و خارج […]

فدراسیون فوتبال افغانستان که تحت مدیریت طالبان قرار دارد، اعلام کرده است که در نظر دارد تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان را که از هم پاشیده است، از ظرفیت‌های خارج از کشور دوباره تشکیل دهد.
فدراسیون فوتبال افغانستان تحت مدیریت طالبان روز دوشنبه، ۸ حوت، با نشر خبرنامه‌ای از بانوان فوتبالیست در داخل و خارج از کشور دعوت کرده است تا فورم ثبت‌نام را تکمیل کنند.
در خبرنامه آمده است: «لازم به ذکر است، پس‌ از بررسی همه‌جانبه توسط کدر فنی جدید تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان که به‌زودی معرفی خواهد شد، بازیکنان واجد شرایط به یک کمپ انتخابی دعوت تا سرمربی بازیکنان مد‌نظرش را برای بازی در تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان انتخاب کند.»
گفتنی است که افغانستان پیش از طالبان که با دختران ورزشکار، روبات‌ساز و ارکستر زهره به جهانیان معرفی می‌شد، اکنون با حاکمیت طالبان، در هیچ میدان فناوری، ورزشی و هنری نماینده ندارد.
با روی‌کارآمدن طالبان در افغانستان، این گروه محدودیت‌های زیادی را بر دختران و زنان کشور وضع کرده‌ است.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=9228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.