• امروز : یکشنبه, ۹ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

به ارزش حدود ۱۰ میلیارد افغانی ۲۴ پروژه از سوی کمیسیون تدارکات ملی منظور شد

  • کد خبر : 11201
  • 19 جدی 1402 - 9:45
به ارزش حدود ۱۰ میلیارد افغانی ۲۴ پروژه از سوی کمیسیون تدارکات ملی منظور شد

به ارزش حدود ۱۰ میلیارد افغانی ۲۴ پروژه مختلف از سوی کمیسیون تدارکات ملی منظور شد. در یک خبرنامه از که از ارگ منتشر شده آمده است، به ریاست ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء نشست نوبتی کمیسیون تدارکات ملی امروز سه شنبه ۱۹ ا در قصر مرمرین تدویر و طبق آجندا پیرامون […]

به ارزش حدود ۱۰ میلیارد افغانی ۲۴ پروژه مختلف از سوی کمیسیون تدارکات ملی منظور شد.
در یک خبرنامه از که از ارگ منتشر شده آمده است، به ریاست ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء نشست نوبتی کمیسیون تدارکات ملی امروز سه شنبه ۱۹ ا در قصر مرمرین تدویر و طبق آجندا پیرامون پروژه های ارائه شده بحث شد.
منبع افزوده است، دراین نشست، کمیسیون تدارکات ملی۲۷ پروژه جهت بحث پیشکش گردید که از جمله قرارداد ۲۴ پروژه منظور و قرارداد ۳ پروژه دیگر به منظور ارزیابی به ریاست تدارکات ملی و وزارت خانه های ذیربط سپرده شد تا این قرارداد ها را همه جانبه ارزیابی نمایند و گزارش خویش را با مقام کمیسیون تدارکات ملی شریک سازند.
در خبرنامه آمده است، پروژه های منظور شده مربوط به وزارت خانه های دفاع ملی، امور داخله، فواید عامه، مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، صحت عامه، آب و انرژی، شرکت برشنا و شاروالی کابل می باشد، که ارزش مجموعی آن در حدود ۱۰ میلیارد افغانی بالغ می ګردد.
در پروژه های منظور شده اعمار بند برق مایکرو هایدل پارنده پنجشیر، تکمیل امور باقیماندۀ بند توری زابل، اعمار اساسی برخی از سرک های مهم شهر کابل، خدمات برق رسانی در ولایات مختلف، عرضه خدمات با کیفیت و سریع انترنتی علاوه از شهر ها در نقاط دور دست برای شهروندان و شماری سایر پروژه ها شامل است، که با تطبیق آن برای هزاران تن از شهروندان ما فرصت های کاری فراهم می شود.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=11201

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.