• امروز : یکشنبه, ۹ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

محسن رضایی و حکمت الله زین مدال برنز گرفتند

  • کد خبر : 11829
  • 16 دلو 1402 - 22:46
محسن رضایی و حکمت الله زین مدال برنز گرفتند

به گزارش فدراسیون ملی تکواندوی کشور، رقابت های آزاد بین المللی تکواندوی “فجیره” در امارات متحدۀ عربی با حضور ۱۸۹۷ تکواندو کار از قاره های مختلف روز یکشنبه (۴ فبروری) برگزار شد که از افغانستان محسن رضایی و حکمت الله زین موفق به کسب مدال شدند. محسن رضایی نمایندۀ وزن دوم تکواندوی افغانستان، حریفان از […]

به گزارش فدراسیون ملی تکواندوی کشور، رقابت های آزاد بین المللی تکواندوی “فجیره” در امارات متحدۀ عربی با حضور ۱۸۹۷ تکواندو کار از قاره های مختلف روز یکشنبه (۴ فبروری) برگزار شد که از افغانستان محسن رضایی و حکمت الله زین موفق به کسب مدال شدند.
محسن رضایی نمایندۀ وزن دوم تکواندوی افغانستان، حریفان از قزاقستان، امارات متحدۀ عربی و فلسطین را شکست داد و اما در نیمه نهایی از مهدی حاج موسایی قهرمان ستاره های جهان از ایران شکست خورد و به مدال برنز دست یافت.
در همین حال حکمت الله زین نمایندۀ وزن چهارم تکواندوی افغانستان در رقابت نخست مقابل حریف از قزاقستان به پیروزی رسید، در رقابت دوم تکواندو کار تیم مهاجرین فدراسیون جهانی تکواندو را مغلوب کرد و در مسابقه سوم تکواندو کار ملی پوش اردن را شکست داد و به نیمه نهایی رسید، در این مرحله اما از تکواندو کار ازبکستان شکست خورد و به مدال برنز این رقابت ها دست یافت.
قابل یاد آوریست که در وزن اول رامین امینی حریفان از قزاقستان و ازبکستان را شکست داد اما مقابل حریف پاکستانی اش باخت و نتوانست که مدال کسب کند و به مقام پنجم رسید.
در همین حال امید سهاک نمایند وزن پنجم تکواندوی افغانستان حریفان از ایران و قرغیزستان را شکست داد اما در مقابل الوغ بیک راشدوف دارندۀ مدال طلای بازی های المپیک مغلوب شد و به مقام پنجم نائل آمد.
همچنان علی اکبر امیری در رقابت اول حریف فرانسوی اش را شکست داد ولی در مسابقه دوم از میلاد بیگی دارندۀ دو مدال طلا از قهرمانی جهان شکست خورد و به مقام پنجم دست یافت.
اما بیژن صدر زاده در وزن سوم در رقابت نخستش از تکواندو کار ازبکستان شکست خورد، حسین لطفی نیز در وزن چهارم مغلوب تکواندو کار تیم مهاجرین فدراسیون جهانی شد و محمد اشرف شکران در وزن هفتم از تکواندو کار ناروی شکستش را پذیرفت و نتوانست که به دور بعدی راه یابد.
قرار است که تیم افغانستان در هفدهم ماه مارچ راهی چین شود تا در کسب سهمیه بازی های المپیک در قاره آسیا حضور داشته باشد، این رقابت ها برای آمادگی ملی پوشان تکواندوی افغانستان از اهمیت زیاد برخوردار بود.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=11829

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.