• امروز : یکشنبه, ۹ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها؛

زمین‌های غصب شده اهل هنود را بررسی می کند

  • کد خبر : 12421
  • 19 حوت 1402 - 14:38
زمین‌های غصب شده اهل هنود را بررسی می کند

کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها و استرداد زمین‌های غصب شده که مسوولیت بررسی، تشخیص و تثبیت زمین‌های غصب شده امارتی توسط غاصبین و زورمندان در سراسر کشور را بر عهده دارد، روند بررسی زمین‌های غصب شده اهل هنود را در سراسر کشور آغاز کرده‌است. در یک خبرنامه که از طرف وزارت عدلیه منتشر شده آمده […]

کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها و استرداد زمین‌های غصب شده که مسوولیت بررسی، تشخیص و تثبیت زمین‌های غصب شده امارتی توسط غاصبین و زورمندان در سراسر کشور را بر عهده دارد، روند بررسی زمین‌های غصب شده اهل هنود را در سراسر کشور آغاز کرده‌است.
در یک خبرنامه که از طرف وزارت عدلیه منتشر شده آمده است، این کمیسیون در مرکز و ولایات به هیأت‌های تخنیکی جلوگیری از غصب زمین هدایت داده است تا زمین‌های اهل هنود را که تحت غصب قرار گرفته و یا احتمال غصب آن توسط وکالت خط‌های جعلی می‌رود، تثبیت و تشخیص کنند.
منبع افزوده ست، گزارش هیأت‌های مذکور بعد از تثبیت و تشخیص زمین‌های غصب شده، توسط کمیسیون بررسی شده و در زمینه تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد؛ چون حفاظت از زمین‌های لامالک یعنی زمین‌هایی که مالکان آن در داخل کشور حضور ندارند، بر عهده نظام است.
کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها و هیأت‌های تخنیکی آن در ولایات مسئله غصب زمین‌های اهل هنود را با دقت تمام بررسی خواهند کرد تا اگر غصبی صورت گرفته یا تلاش برای غصب وجود دارد، جلو آن گرفته شود و زمین‌های غصب شده به مالکان اصلی آن برگردد.
در خبرنامه آمده است : “ خواهش ما از هموطنان اهل هنود این است که در صورت ضرورت کمیسیون یا هیأت‌های تخنیکی، اسناد و معلومات موثق خویش را با هیأت‌های تخنیکی ولایتی شریک سازند تا اقدامات لازم صورت گیرد. “

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=12421

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.