• امروز : شنبه, ۱۵ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
9

ترمیم و جغل‌اندازی ۳۰ کیلومتر از شاهراه سالنگ تکمیل شد

  • کد خبر : 5459
  • 19 عقرب 1400 - 18:47
ترمیم و جغل‌اندازی ۳۰ کیلومتر از شاهراه سالنگ تکمیل شد

ریاست حفظ و مراقبت سالنگ‌ها گفته است که کار جغل‌اندازی ۳۰ کیلومتر از بزرگ‌راه سالنگ شمالی و جنوبی تکمیل شده است. عبدالله عبید، رییس حفظ و مراقبت سالنگ‌ها، روز چهارشنبه، نوزدهم عقرب، گفت که کار ترمیم و جغل‌اندازی ۳۰ کیلومتر از شاهراه سالنگ را تکمیل کرده‌اند. مسوول این ریاست افزود که کار بازسازی شاهراه سالنگ […]

ریاست حفظ و مراقبت سالنگ‌ها گفته است که کار جغل‌اندازی ۳۰ کیلومتر از بزرگ‌راه سالنگ شمالی و جنوبی تکمیل شده است.
عبدالله عبید، رییس حفظ و مراقبت سالنگ‌ها، روز چهارشنبه، نوزدهم عقرب، گفت که کار ترمیم و جغل‌اندازی ۳۰ کیلومتر از شاهراه سالنگ را تکمیل کرده‌اند.
مسوول این ریاست افزود که کار بازسازی شاهراه سالنگ که حدود یک ماه پیش از سوی آنان آغاز شده بود، به اتمام رسیده و به‌زودی به بهره‌برداری سپرده خواهد شد.
در همین حال، او خاطرنشان کرده است که کار ترمیم و جغل‌اندازی ۳۰ کیلومتر جاده سالنگ بیش از ۵۳ میلیون افغانی هزینه برداشته است.
مسوول ریاست حفظ و مراقبت سالنگ‌ها هم‌چنان گفته است که سیستم برق تونل سالنگ که استیشن آن از قبل ساخته شده بود، نیز فعال شده است.
با این حال، شماری از عابران و راننده‌گان در این مسیر به روزنامه ۸صبح می‌گویند که اگر کار قیرریزی این سرک تا قبل از فرارسیدن زمستان تکمیل نشود، این شاهراه دوباره به حالت اول برخواهد گشت.
آن‌ها می‌افزایند که شاهراه سالنگ باید به‌گونه بنیادی بازسازی شود تا دوباره تخریب نشود.
این در حالی است که در گذشته نیز شماری از شرکت‌های ساختمانی این شاهراه مهم را ترمیم کرده بودند، اما به دلیل تکمیل نشدن روند بازسازی و قیرریزی آن از یک سو و آن‌چه بی‌کیفیت بودن کار این شرکت‌ها گفته می‌شود از سوی دیگر، این شاهراه طی کم‌تر از یک سال به حالت اول برگشت.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=5459

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.