• امروز : جمعه, ۷ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

برخی از زنان در ولایت نیمروز تجارت آنلاین را آغاز کرده اند

  • کد خبر : 8189
  • 13 عقرب 1401 - 6:44
برخی از زنان در ولایت نیمروز تجارت آنلاین را آغاز کرده اند

گروهی از زنان در نیمروز از طریق بازاریابی شبکه آنلاین، زمینه اشتغال را برای دهها زن دیگر در این ولایت فراهم ساخته اند. با بازگشت طالبان به قدرت در افغانستان در بیش از یک سال گذشته بسیاری از زنان بیکار شده اند. اما در این میان٬ یک زن در نیمروز برای دهها تن از زنان […]

گروهی از زنان در نیمروز از طریق بازاریابی شبکه آنلاین، زمینه اشتغال را برای دهها زن دیگر در این ولایت فراهم ساخته اند.
با بازگشت طالبان به قدرت در افغانستان در بیش از یک سال گذشته بسیاری از زنان بیکار شده اند. اما در این میان٬ یک زن در نیمروز برای دهها تن از زنان دیگر کار آفریده است.
فرشته ۳۲ ساله می گوید که نخست با بیش از ده هزار افغانی تجارت و بازاریابی آنلاین را در نیمروز آغاز کرد.
“خرید اول خیلی زود فروش رفت. فامیل، خواهر، خواهر زاده ها همه گرفتند و خیلی هم راضی بودند. بعد از این از فروش این‌ها من فایده کردم.
یعنی از سیزده هزار افغانی در حدود سه الی چهار هزار افغانی فایده کردم که باز دوباره خرید دوم را زدم وهمین کار را همین رقم ادامه دادم هرچه فایده می کردم بیشتر خرید میزدم.”
فرشته محصولات بهداشتی و آرایشی را از یک شرکت ایرانی بطور آنلاین خریداری می کند که بعد این لوازم از طریق موتر های ترانزیت به نیمروز منتقل می شود.
او توانسته است که در یک سال گذشته با استفاده از این شیوه برای ده ها زن دیگر در نیمروز و دیگر ولایت ها زمینه کار را به شکل آنلاین فراهم کند.
“کسانیکه از محصولات رضایت داشتند و راضی بودند برای آنها پیشنهاد کار دادم. یعنی شما هم می توانید مثل من کار را شروع کنید و در خانه خرید وفروش کنید.”
او بیشتر می گوید:
” بدون اینکه هزینهٔ مثلاً دکان داشته باشید وکرایه دکان سر شما باشد یا جواز شاروالی داشته باشید این مشکلات را متقبل بشوید در خانه و با امکانات خیلی کم می توانید این کار را به پیش ببرید از انترنت همه‌گی استفاده می کنند ما هم می توانیم از طریق انترنت که استفاده می کنیم در واتساپ وتلگرام اعلانات محصولات را بگذارید و باز از آن طریق فروخته می توانید.”

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=8189

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.