• امروز : جمعه, ۷ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

گفت و گوی مقام‌های ازبیکستان و سازمان بین‌المللی مهاجرت درباره افغانستان

  • کد خبر : 9366
  • 09 حمل 1402 - 10:18
گفت و گوی مقام‌های ازبیکستان و سازمان بین‌المللی مهاجرت درباره افغانستان

نماینده ویژه رییس جمهور ازبیکستان در امور افغانستان و هماهنگ‌کننده منطقه‌ای سازمان بین‌المللی مهاجرت در آسیای مرکزی باهم دیدار و اوضاع افغانستان را بررسی کرده‌اند. براساس این گزارش، وزارت امور خارجه ازبیکستان روز چهارشنبه، ۹ حمل، از دیدار عصمت‌الله ایرگاشف، نماینده ویژه رییس جمهور ازبیکستان برای افغانستان، با زینال حاجی‌اف، هماهنگ‌کننده منطقه‌ای سازمان بین‌المللی مهاجرت […]

نماینده ویژه رییس جمهور ازبیکستان در امور افغانستان و هماهنگ‌کننده منطقه‌ای سازمان بین‌المللی مهاجرت در آسیای مرکزی باهم دیدار و اوضاع افغانستان را بررسی کرده‌اند.
براساس این گزارش، وزارت امور خارجه ازبیکستان روز چهارشنبه، ۹ حمل، از دیدار عصمت‌الله ایرگاشف، نماینده ویژه رییس جمهور ازبیکستان برای افغانستان، با زینال حاجی‌اف، هماهنگ‌کننده منطقه‌ای سازمان بین‌المللی مهاجرت (IOM) برای آسیای میانه، خبر داده است.
این وزارت افزوده است، که حاجی‌اف بر نقش مهم ازبیکستان در برقراری صلح طولانی‌مدت و پایدار در افغانستان تاکید کرده است.
دو طرف همچنان وضعیت کنونی و چشم‌انداز روابط میان ازبیکستان و سازمان بین‌المللی مهاجرت از جمله در جهت افغانستان را مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند.
هیئت IOM از تلاش های ازبیکستان برای ارائه کمک های بشردوستانه به مردم افغانستان از جمله از طریق امکانات مرکز حمل و نقل و لجستیک چند منظوره در ترمز و همچنین کمک های اقتصادی به این کشور مطلع شد.
یادآوری می کنیم، که سازمان بین‌المللی مهاجرت در افغانستان حضور فعال دارد و به مهاجرانی که از دیگر کشورها بیرون و به افغانستان بازگردانده می‌شوند، کمک می‌کند.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=9366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.