• امروز : جمعه, ۷ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2
رئیس جمهور ایران:

راه آهن زاهدان – بیرجند – مشهد گره گشا است

  • کد خبر : 9965
  • 15 سنبله 1402 - 10:25
راه آهن زاهدان – بیرجند – مشهد گره گشا است
رئیس جمهور ایران گفت: راه آهن زاهدان - بیرجند - مشهد مهمترین خط ریلی کشور است که برای مردم منطقه در زمینه حمل و نقل ریلی گره گشا خواهد بود.

به گزارش ایرنا آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات زیرسازی راه آهن زاهدان – زابل – بیرجند – مشهد حد فاصل نهبندان – بیرجند – قاین – یونسی در ایستگاه تشکیلاتی بیرجند که بدو ورود به استان انجام شد، افزود: این مسیر از چابهار شروع شده و به زاهدان، نهبندان، سربیشه، بیرجند تا منطقه یونسی و مشهد می‌رسد که از مسیرهای مهم ریلی محسوب می‌شود و شاید بتوان گفت مهمترین مسیر ریلی در کشور است که انجام می‌گیرد.
وی بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح مهم امروز به نام مبارک امام حسین (ع) آغاز شد و متوسل می‌شویم که حضرت مدد کند و به دست توانای مهندسان، کارگران، مشاوران و همکاری وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مسئول رقم بخورد.
رئیس جمهور ایران گفت: امیدواریم این طرح مهم از زمان قابل پیش‌ بینی زودتر به بهره‌برداری برسد و مردم از مزایای آن بهره‌مند شوند.
وی تصریح کرد: به مردمانی که چشم انتظار آغاز این کار بودند، اطمینان می‌دهیم مقدمات کار کاملا فراهم شده، پیمانکاران، بودجه و اعتبارات هم تامین شده و طرح از زمانی که فکر می‌کنیم، بسیار زودتر به سامان خواهد رسید.
آیت الله رئیسی ضمن تشکر از همکاران خود در دولت، مجلس و همه افرادی که در تمامی بخش‌ها در روند پیشبرد کارها کمک کردند، افزود: امیدواریم کار به ثمر بنشیند و مردم در این خطه بتوانند از مزایای این طرح ریلی بهره‌مند شوند که در زمینه حمل و نقل مسافر، بار و هم ارتباط شمال و جنوب کشور بسیار گره گشا و موثر است.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=9965

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.