• امروز : جمعه, ۷ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1

کرکت بورد افغانستان بر سه بازیکن تیم ملی محدویت ها و تحریم وضع کرد

  • کد خبر : 10934
  • 04 جدی 1402 - 13:54
کرکت بورد افغانستان بر سه بازیکن تیم ملی محدویت ها و تحریم وضع کرد
کرکت بورد افغانستان بنا بر تامین منافع شخصی بر سه بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان هر یک یک مجیب الرحمن، نوین الحق و فضل الحق فاورقی محدودیت ها و تحریم وضع نموده است.

کرکت بورد افغانستان امروز ۴ جدی در یک خبرنامه گفته است که در نتیجهٔ تصامیم انضباطی با این سه بازیکن برای یک سال قرارداد مرکزی تیم ملی امضا نخواهد شد.
منبع افزوده است، ضمناً این بازیکنان برای دو سال آینده اجازه نامه NOC حضور در لیگ‌های تجارتی را به دست نخواهند آورد.
گفتنی است که بازیکنان تیم ملی برای اشتراک در لیگ‌های تجارتی به این اجازه نامهٔ بورد کرکت افغانستان نیاز دارند.
بورد کرکت افغانستان گفته است که این تصمیم به دلیل این که این بازیکنان نخواستند قراردادهای مرکزی شان را امضا کنند،‌ اتخاذ شده است.
به گفتهٔ بورد کرکت افغانستان، این سه بازیکن می‌خواستند برای تامین منافع شخصی شان با امضا نکردن قراردادهای داخلی راه شان را برای اشتراک در رقابت بیشتر تجارتی باز کنند. این بورد، این اقدام این سه بازیکن را خلاف منافع ملی افغانستان خوانده است.
هرچند تا کنون این سه بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان به این اتهامات کرکت بورد آن کشور واکنش نشان نداده اند.
در اعلامیه به نقل از یک عضو کمیتهٔ با صلاحیتی که این قضیه را بررسی می‌کرد، آمده است: “فضل الحق فاروقی، مجیب الرحمان و نوین الحق با فرستادن ایمیل به بورد کرکت خبر دادند که از آغاز سال آینده به بعد قرار داد‌های مرکزی شان را ترک خواهند کرد و ضمناً درمورد چگونگی حضور آنان در سلسلهٔ بازی‌های آیندهٔ تیم ملی باید با آنان مشوره صورت گیرد.”
با آنهم کرکت بورد افغانستان گفته است که در این جریان اگر به حضور این بازیکنان در رقابت‌های تیم ملی ضرورت احساس شود، در مورد این تصمیم غور خواهد کرد.
این در حالی است که قرار است این سه بازیکن تیم ملی افغانستان در لیگ های مختلف تجارتی بین المللی بازی و در لیگ تجارتی هند حضور داشته باشند و هر کدام آنان با قیمت‌های گزاف خریداری شده اند.
کرکت بورد افغانستان گفته است که اجازه نامه‌های صادر شده برای اشتراک این بازیکنان در لیگ‌های تجارتی نیز لغو شده و در این مورد به شورای بین المللی کرکت، شورای کرکت آسیا و سایر بورد‌های کرکت آگاهی داده خواهد شد تا این تصمیم را بر این سه بازیکن تطبیق کنند.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=10934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.