• امروز : جمعه, ۷ ثور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
0

سالن انتظار بازرگانان در میدان هوایی کابل به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 11205
  • 19 جدی 1402 - 10:18
سالن انتظار بازرگانان در میدان هوایی کابل به بهره‌برداری رسید

سالن انتظار بازرگانان در میدان هوایی کابل امروز (سه‌شنبه) از سوی وزارت ترانسپورت و هوانوردی به بهره‌برداری سپرده شد. مسوولان وزارت ترانسپورت و هوانوردی در مراسم بهره‌برداری این سالن از بازرگانان و سرمایه‌گذاران خواسته‌اند که برای زیباسازی میدان‌های هوایی کشور با این وزارت همکاری کنند. صدیق‌الله عابد معین مالی و اداری وزارت ترانسپورت و هوانوردی […]

سالن انتظار بازرگانان در میدان هوایی کابل امروز (سه‌شنبه) از سوی وزارت ترانسپورت و هوانوردی به بهره‌برداری سپرده شد.
مسوولان وزارت ترانسپورت و هوانوردی در مراسم بهره‌برداری این سالن از بازرگانان و سرمایه‌گذاران خواسته‌اند که برای زیباسازی میدان‌های هوایی کشور با این وزارت همکاری کنند.
صدیق‌الله عابد معین مالی و اداری وزارت ترانسپورت و هوانوردی در این مراسم گفت: «بازرگانان سرمایه ملی یک کشور هستند. ما در هر میدان بخش وی‌آی‌پی جور کردیم که توسط همین بخش به بازرگان خدمات ارایه می‌شود و برای شان کارت‌های توزیع می‌شود.»
غلام جیلانی وفا معین عملیاتی وزارت ترانسپورت که در این مراسم حضور داشت گفت: «میدان هوایی چهره یک مملکت است. یک بازرگان خارجی و یا افغانستان که پس از چند سال به افغانستان میاید، اولین تاثیرات از میدان هوایی با او باقی می‌ماند.»
افزون بر آن، سنگ تهداب دروازه جدید میدان هوایی کابل که قرار است با هزینه ۵۰هزار دالر امریکایی ساخته شود، نیز گذاشته شد.
انتظار می‌رود پروژه ساخت دروازه جدید میدان هوایی کابل در شش ماه تکمیل شود.
عبدالهادی محمد رییس میدان هوایی کابل گفته است که در حال حاضر بخش‌های مختلف کشور به بازسازی نیازمند است و همکاری دسته‌جمعی برای بازسازی کشور می‌تواند نتایج خوبی در پی داشته باشد.
رییس میدان هوایی کابل گفت: «حالا وقت انکشاف کشور ما است و حالا به ساختن نیاز دارد، در این زمینه به سرمایه‌گذار، شرکت‌ها و تاجران باید سهم بگیرند.»
بر بنیاد اطلاعات وزارت ترانسپورت و هوانوردی، در حال حاضر ۲۷ میدان هوایی در کشور فعال اند که و از میدان‌های هوایی کابل، مزارشریف، هرات و قندهار پروازهای خارجی نیز انجام می‌شوند.

لینک کوتاه : https://afghanistan-iim.com/?p=11205

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.